18.8.08

PRIZE

d: Race for the prize (remix) - The Flaming Lips
i: The Flaming Lips

5 comments:

Anonymous said...

Smook: mooie site .....eh....Camping. Mogen we je zo blijven noemen?
Ja toch? By th way: ik snap dat je geen rekening kan houden met emoties van anderen als het gaat om het maken van keuzes ( zoals niet meer naar lowlands gaan) en daarvoor heb ik natuurlijk alle respect!!! Maar, het blijft wel godvergeten jammer hoor. Dat wilde ik toch nog even kwijt. En wat mij betreft, een reunie zonder Camping is geen reunie. Of je het wil of niet niet, je bent en blijft toch de initiator, aanstichter, bindende factor, sfeer maker, muziek aandrager, keuzes maker en wat al niet meer. Phoe, we gaan je nog missen man!Kus

Juapo said...

Hulde Bros! Mooie woorden Smook, positieve draai Camp. Besos Juapo X

Anonymous said...

Timmerik:
Je had het al aangekondigd...dat wordt toch wel even iets anders hoor. Damm. Maar ook begrijpelijk!
Ik zal je site zeker missen maar deze ziet er ook al weer goed uit!
Waag het niet om je verder terug te trekken mister dj! Ik weet waar je huis woont (oh fuck nog niet)maar ik weet je te vinden!
x
PS Heb van je genoten dit jaar.

Diekjoe said...

There's said, what has to be said. So nuff said! Go camping!

Anonymous said...

smook: de djcamping. blogspot etc. was mijn startpagina. En deze ook.Maar dit is toch anders hoor. Dan zie je dat er niets gepost is, zoals overigens is aangekondigd.
Conclusie: ik heb mij nog niet neergelegd bij de nieuwe situatie. Duurt altijd even. Kwestie van secundaire reactie. Komt vanzelf goed...... hopelijk. Of,.....sorry Camping dat ik jou blog hiervoor misbruik, zullen we als groep een blog opstarten?
Dat iedereen om de beurt een plaatje moet pluggen?
Dan is de leegte in mijn bestaan tenminste wer oepgevuld.....Dankzij jullie(tot eind december dan he!) :)